IMPLIKASI memakan MAKANAN SYUBHAT

1. Apabila CAHAYA KEKUFURAN (keingkaran) ini melimpah masuk ke dalam makanan yang dimakan, maka akan membiaklah BENIH-BENIH KUFUR di dalam diri tersebut.

2. Maka dari saat itu bermulalah penentangan terhadap Perintah & Larangan Allah dan Rasul sedikit demi sedikit. Bermula dari kanak-kanak sehinggalah dewasa.
Kenapa makanan menjadi - MAKANAN SYUBHAT KERANA;-
1. Tiada diniatkan kerana Allah semasa ia dibuat 2. Tiada dimulakan dengan Bismillah. 3. Mengenyangkan tapi tiada berkat. 4. Produk yang diusahakan oleh tangan-tangan kufur. 5. Tiada nur Islam yang boleh merubah hati[ tiada doa, tiada bacaan Nur Ayat Quran 6. Sumbernya diragui.
Keadaan boleh terjadi kerana makanan mempunyai Gelombang. Gelombang dalam Makanan adalah berikut :-
1. Setiap makanan mempunyai Mhz - atau Gelombang .Makanan mempunyai gelombang yang berbeza. 2. Makanan yang segar lebih tinggi gelombangnya daripada makanan kering. 3. Makanan dalam tin mempunyai kosong gelombang dan tiada manafaat langsung. 4. Madu umpamanya mempunyai gelombang sehingga 250Mhz. 5. Lagi tinggi Mhz pada makanan tersebut adalah terlebih baik buat tubuh badan manusia.
GABUNGAN DI ANTARA GELOMBANG & CAHAYA
ApaBila gelombang asli (makanan) bertemu dengan cahaya (nur) agama ISlam , maka
ia akan menghasilkan satu bentuk dinamik yang dipanggil “RELUNG CAHAYA”. Relung cahaya ini akan menghasilkan impak yang memberi bekas pada hati, lidah dan anggota manusia sehingga merubah dari gelap kepada nur.
OLEH ITU APABILA MAKANAN ITU DIBUAT OLEH MANUSIA KUFFAR MAKA IA AKAN MENDATANGKAN KESAN KEPADA JIWA MANUSIA.